Lakverfschilderijen / enamel paint paintings 2010-2011

De schilderijen die ik in eerste instantie aanbied zijn gemaakt tijdens mijn twee jaar durende ReGoriktion (2010-2011). Ik had bij het schilderen twee drijfveren: het Plezier van het schilderen en de Kunde van het schilderen. En ik wou daarbij zo lang mogelijk plezier beleven aan een schilderij.
U kan nu in mijn toonzaal kennis maken met:


BTvergelijkingen
op gelamineerde houtplaat,

Tuinstukken (verbeterd) op gelamineerde houtplaat,
Inkleuringen (verbeterd) op fotokopie op paneel,
Achter glas schilderingen op vensterramen.

Allemaal in synthetische lakverf geschilderd.
Neemt u  hier gerust al een kijkje:

 
 

 

 
   
 

 
 

 
Mijn showroom,
mijn ateliertje en stockageruimte.  
  
U bent welkom op elke donderdag en zaterdag van 10 tot 18 uur
Of op afspraak via  0471. 21 03 23   of    gorik@zuper.com.
Bedankt en tot ziens.
Uw ambachtelijke schilder,
GL
.
.
.
.

About this entry